Bezpieczeństwo
Dzięki naszemu doświadczeniu w obsłudze aptek jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym. Pozwala to Państwu czuć się bezpiecznie, gdy pojawi się awaria lub problem techniczny do rozwiązania.
Stałe wsparcie serwisowe
Wybierając współpracę z nami, nie będą Państwo martwić się o awarie. Nasz doświadczony zespół serwisowy jest wsparciem w kontakcie telefonicznym lub pracy w Państwa firmie.
Wsparcie techniczne na niesamowitym poziomie :).
~80% spraw rozwiązujemy już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej!
KODANU.farm 95zł
- *cena za stanowisko miesięcznie
- Wsparcie telefoniczne w godzinach pracy apteki
- Nielimitowane łączności zdalne
- 2 godzinny czas reakcji1 na awarie krytyczne2
- 12 godzin na usunięcie awarii krytycznej2
KODANU.farm + KODANU.center 130zł
- *cena za stanowisko miesięcznie
- Wsparcie telefoniczne w godzinach pracy apteki i centrali
- Nielimitowane łączności zdalne
- 2 godzinny czas reakcji1 na awarie krytyczne2
- 12 godzin na usunięcie awarii krytycznej2
Cennik usług dodatkowych
Prace wykraczające poza w/w umowę serwisową oraz oferta dla klientów bez niej.
USŁUGA ZDALNA
Szkolenie, wdrożenie czy serwis bez umowy przeprowadzane zdalnie.
220 zł netto / godzinę
*naliczanie 30 min
USŁUGA U KLIENTA
Szkolenie, wdrożenie czy serwis przeprowadzane u klienta.
220 zł netto / godzinę
*naliczanie 3 godz. + dojazd/nocleg
USŁUGA PROGRAMISTYCZNA
Nowa lub zmiana funkcjonalności programów KODANU.farm lub KODANU.center
270 zł netto / godzinę
* naliczanie godzinowe
INFOLINIA
608 194 538
606 967 379
GODZINY PRACY
pn.-pt. 9:00-17:00
KONTAKT HANDLOWY