Bezpieczeństwo

Dzięki naszemu doświadczeniu w obsłudze aptek jesteśmy sprawdzonym partnerem biznesowym. Pozwala to Państwu czuć się bezpiecznie, gdy pojawi się awaria lub problem techniczny do rozwiązania.

Stałe wsparcie serwisowe

Wybierając współpracę z nami, nie będą Państwo martwić się o awarie. Nasz doświadczony zespół serwisowy jest wsparciem w kontakcie telefonicznym lub pracy w Państwa firmie.

Wsparcie techniczne na niesamowitym poziomie :).

~80% spraw rozwiązujemy już podczas pierwszej rozmowy telefonicznej!

KODANU.farm 95zł

95stanowisko ^ miesiąc
  • *cena za stanowisko miesięcznie
  • Wsparcie telefoniczne w godzinach pracy apteki
  • Nielimitowane łączności zdalne
  • 2 godzinny czas reakcji1 na awarie krytyczne2
  • 12 godzin na usunięcie awarii krytycznej2

KODANU.farm + KODANU.center 130zł

130stanowisko ^ miesiąc
  • *cena za stanowisko miesięcznie
  • Wsparcie telefoniczne w godzinach pracy apteki i centrali
  • Nielimitowane łączności zdalne
  • 2 godzinny czas reakcji1 na awarie krytyczne2
  • 12 godzin na usunięcie awarii krytycznej2
1 Przez czas reakcji rozumiemy okres od momentu kontaktu z informatykiem do rozpoczęcia przez niego prac naprawczych.
2 Awaria krytyczna obejmuje: a. awarię uniemożliwiającą lub w znaczący sposób ograniczającą sprzedaż w aptece, b. awarię uniemożliwiającą zamknięcie i rozliczenie refundacji.
3 Prace serwisowe nie obejmują usług wdrożeniowych, szkoleniowych i programistycznych, które zostały zlecone przez klienta.

Cennik usług dodatkowych

Prace wykraczające poza w/w umowę serwisową oraz oferta dla klientów bez niej.

USŁUGA ZDALNA

Szkolenie, wdrożenie czy serwis bez umowy przeprowadzane zdalnie.

220 zł netto / godzinę

*naliczanie 30 min

USŁUGA U KLIENTA

Szkolenie, wdrożenie czy serwis przeprowadzane u klienta.

220 zł netto / godzinę

*naliczanie 3 godz. + dojazd/nocleg

USŁUGA PROGRAMISTYCZNA

Nowa lub zmiana funkcjonalności programów KODANU.farm lub KODANU.center

270 zł netto / godzinę

* naliczanie godzinowe

INFOLINIA

608 194 538

606 967 379

GODZINY PRACY

pn.-pt. 9:00-17:00

KONTAKT HANDLOWY

pomoc@amax.farm